pátek 23. ledna 2009

Chápete někdo ten kupon u opencard?

Ač čistokrevná naplavenina, pořídil jsem si koncem roku stejně jako stotisíce Pražanů novou opencard. Kdesi jsem zjistil, že to bude něco „multifunkčního“, ovšem jediná moje motivace byla skutečnost, že se přestaly prodávat klasické papírové kupony na MHD platné celý jeden rok.


Víceméně náhodou se mi dnes dostaly znovu do ruky papíry, které přišly i s kartičkou a jakýmsi neznámým řízením osudu jsem se do nich začetl. No, začetl – je to jeden papír, který odkazuje na „přiložené materiály“ (žádné další jsem v obálce nenašel) a jeden kupon nadepsaný jako „náhradní jízdní doklad“.

Na něm se pak dále píše, že lze použít v případě nefunkčnosti čipu na kartě a platí 24 hodin od označení. To je milé.

S čím ale budu jezdit další den? Moje karta s celoročním jízdným bude pořád nefunkční, náhradní kupon propadlý. To mi teda někde na počkání vydají novou kartu? Nebo spíš teda nějaký jiný papír, který budu používat, dokud mi novou kartu neudělají? A to mám opravdu v tu ránu všeho nechat, odejít z práce a jít obíhat přepážky dopravního podniku, abych měl co ukazovat revizorům, protože moje celoroční jízdné je ne mojí vinou nefunkční?

A nebo je chyba někde na mém přijímači? Webový odkaz uvedený na papíře přiloženém ke kartě pochopitelně odmítám zkoumat.

Žádné komentáře:

Okomentovat