pondělí 20. dubna 2009

500! - This is biking!!!

První letošní týden na MTB se vydařil po všech stránkách. Až si říkám, že to po několika loňských deštivých mizériích snad ani není možné. Více ale každopádně až v příštích dnech v připravovaném podrobném megazápisu POUZE NA TOMTO BLOGU!


Pro dnešek se tedy pouze pochlubím hodnotou z mého cyklocomputeru. 509,44 - přesně tolik kilometrů jsem za minulý týden v Beskydech najezdil. Na kolo jsem vyjel osmkrát, což dává průměr 63,68 km na den. Jeden den byl ale pouze krátký 40km výlet k babuš a poslední den jsem se držel svého osvědčeného pravidla dát si již jen takový lehčí "výklus" plus minus do 50km.


Pravda, za den se dá najet mnohem víc než jen 60km, ale přesto to na rozjezd sezony považuji za solidní číslo, zvláště když pár slušných stoupáků jsem si už zajel. Do nejvyšších pater Beskyd jsem se ale ještě nepouštěl, anžto tam ještě pořád leží haldy sněhu.


Každopádně, jestli to takhle letos půjde dál, tak projezdím ještě aspoň dvoje pláště :-).

2 komentáře:

  1. Josef: Hele, a neprehanis to :) Ja mam zatim najeto 30 km, ale tento vikend se na to vrhnu...

    OdpovědětVymazat
  2. ani ne ... pocasi bylo vynikajici prakticky cely tyden ... takze me spis este sere ze sem nenajel este tak o stovku vic .. :-) ..

    OdpovědětVymazat