čtvrtek 9. července 2009

Beskydský MTB trojboj - Lysá hora, Bílý kříž, Pustevny

Jak jsem slíbil v minulém příspěvku, dávám zde odkaz na článek, který jsem slíbil kolegyni z Cestování a který popisuje už takovou trošku slušnější trasu v Beskydech.

Ve skutečnosti je to vlastně čtyřboj, protože vedle Lysé hory, Bílého kříže a Pusteven je na trase ještě stoupáček na Lhotskou, přes kterou je potřeba se překulit mezi Bílým křížem a Pustevnami.

Jak už jsem snad kdesi i psal, tak při sjezdu z Pusteven jsem došel k závěru, že tuto trasu si možná příští rok možná ještě jednou zkusím, do značné míry i proto, že jsem to ve skutečnosti jel z a do Frýdku - Místku, což je dohromady 130 km, ale asi dva dny po návratu do Prahy mi bylo jasné, že pokud to okolnosti dovolí, tak to při svém červencovém MTB týdnu zkusím v opačném směru.

Tedy se závěrečnou vrchařskou prémií elitní kategorie na Lysé hoře. Pokud nezhynu v závěrečném 6 km stoupání po asfaltu, tak už snad na tom kole přežiju asi fakt už všechno.

Žádné komentáře:

Okomentovat